Jes! Teinpä juuri jotain mitä en vielä muutama tunti sitten uskonut osaavani! Onnistuin nimittäin asentamaan tuon kävijälaskurin, ja se oli itse asiassa yllättävän helppoa. Nyt kun vielä joku kävisikin täällä :-) Hienoa miten tuollaiset pikkujutut voi oikeasti piristää, ehkä minä en sitten olekaan niin tumpelo tietokoneen kanssa kuin olen luullut. Nyt tekisi jo mieli kokeilla tehdä jotain uutta! Mutta ehkäpä nyt vain iloitsen tästä hetkisen.

Eipä tämä kesäloma kokonaan ole hukkaan mennyt, kun on ollut aikaa toteuttaa itseään ja opetella uusia taitoja. Ja sainhan minä tämän bloginkin aikaiseksi.

Siitä huolimattakin välillä tuntuu että tuli ahnehdittua liikaa töitä täksi kesäksi, ja nyt loman loppuessa alkaa syyllisyys painaa kun en ole varsinaisesti pystynyt 'lomailemaan' kuin muutaman viikon. Tuntuu tavallaan, että olen haaskannut koko kesän kaikenlaiseen turhaan. onneksi kumminkin tuo laskurin asennus taas piristi vähäksi aikaa:)

Toisaalta lienee typerää tuntea syyllisyyttä siitä miten lomani olen käyttänyt, sillä omaa aikaanihan se on ja itse olen päätökset tehnyt siitä mitä teen. Mutta se siitä loman märehtimisestä, nyt iloitsen uudesta kävijälaskuristani