Teinpä tässä älykkyysosamäärätestin (http://alykkyystesti.net) ja sain tulokseksi 138, "olet lahjakas". No niinpä minä kai sitten olen;). Sinällään hauskaa, mutta myös hieman pelottavaa, sillä tulee taas semmoinen tunne että jos olisin (tai olen?) jotenkin lahjakas, niin pitäisi tehdä jotain erityistä. pelastaa maailma:p

Mutta olen kyllä muuten niin surkea ja huonosti toimeentuleva tapaus, että siinä ei paljon naurata vaikka olisi kuinka lahjakas. Varsinkin kun niitä "älykkäämpiä"kin löytyy vaikka millä mitalla. :>

No mutta en minä nyt tuota juttua oikeasti mitenkään kuolemanvakavasti ota enkä luota tuollaisiin kuin korkeintaan suuntaa antavasti, mutta kiva tuollaisia testejä on joskus tehdä ja joskus sieltä saattaa paljastua jotain ´pelottavaakin´ tai ainakin jotain mikä antaa ajattelemisen aihetta.